Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.17 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
od przyszłego tygodnia w wagonach będą puszczane specjalne komunikaty.
Prawie każdy pociąg, który dojeżdża do stacji Dworzec Gdański nagle hamuje i zatrzymuje się w tunelu. Musi poczekać, aż stację opuści poprzedni pociąg. Bo korzystają tam tylko z jednego toru. Szkoda, że o stosownej informacji nikt wcześniej nie pomyslał.
AS

A tymczasem rusza kopanie drugiego tunelu na Marymoncie
Warszawscy górnicy skończyli montaż tarczy. Będzie drążyć jeden z dwóch tuneli metra spod Hali Marymonckiej do pl. Wilsona. Pierwszy tunel, którego budowę rozpoczęto 9 grudnia, ma już 30 m. Teraz górnicy szykują się do uruchomienia tarczy, która przekopie drugi. Jednocześnie budowana jest stacja pod
od przyszłego tygodnia w wagonach będą puszczane specjalne komunikaty.<br>Prawie każdy pociąg, który dojeżdża do stacji Dworzec Gdański nagle hamuje i zatrzymuje się w tunelu. Musi poczekać, aż stację opuści poprzedni pociąg. Bo korzystają tam tylko z jednego toru. Szkoda, że o stosownej informacji nikt wcześniej nie pomyslał.<br>&lt;gap&gt;&lt;au&gt;AS&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;A tymczasem rusza kopanie drugiego tunelu na Marymoncie&lt;/&gt;<br>Warszawscy górnicy skończyli montaż tarczy. Będzie drążyć jeden z dwóch tuneli metra spod Hali Marymonckiej do pl. Wilsona. Pierwszy tunel, którego budowę rozpoczęto 9 grudnia, ma już 30 m. Teraz górnicy szykują się do uruchomienia tarczy, która przekopie drugi. Jednocześnie budowana jest stacja pod
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego