Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
i uprzejmością. To przekonuje o wiele skuteczniej niż przeświadczenie o dobrej jakości towaru - tłumaczy prof. Jan Miodek, językoznawca.
Dobry sprzedawca powinien przede wszystkim wzbudzać zaufanie i całą uwagę kierować na klienta. Dzięki temu kupujący nabiera przekonania, że jest najważniejszy - sprzyja temu na przykład mówienie ściszonym głosem, a nawet szeptanie do ucha - przekonują psychologowie. - Produkty wielu firm są niemal identyczne, najważniejszą sprawą jest więc jakość kontaktu, wzbudzenie zaufania. Sprzedawca musi umieć rozmawiać z ludźmi i co najważniejsze - być odpornym na odmowę - przekonuje Piotr Dworczyk.
Akwizytor ma dzisiaj władzę, bowiem - jak zwykł mawiać przedsiębiorca Andrew Carnegie: "Możecie mi odebrać fabryki i pieniądze, ale
i uprzejmością. To przekonuje o wiele skuteczniej niż przeświadczenie o dobrej jakości towaru - tłumaczy prof. Jan Miodek, językoznawca.<br> Dobry sprzedawca powinien przede wszystkim wzbudzać zaufanie i całą uwagę kierować na klienta. Dzięki temu kupujący nabiera przekonania, że jest najważniejszy - sprzyja temu na przykład mówienie ściszonym głosem, a nawet szeptanie do ucha - przekonują psychologowie. - Produkty wielu firm są niemal identyczne, najważniejszą sprawą jest więc jakość kontaktu, wzbudzenie zaufania. Sprzedawca musi umieć rozmawiać z ludźmi i co najważniejsze - być odpornym na odmowę - przekonuje Piotr Dworczyk.<br> Akwizytor ma dzisiaj władzę, bowiem - jak zwykł mawiać przedsiębiorca Andrew Carnegie: "Możecie mi odebrać fabryki i pieniądze, ale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego