Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 2000
i konsultantów z poszczególnych dziedzin.
Do kogo adresowany jest projekt?
Ideą projektu jest wsparcie polskiego sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw czyli polskich firm, w których zatrudnienie n je przekroczyło 250 osób w działaniach oraz procedurach dostosowawczych i doskonalących pod kątem przyszłej integracji i konkurencji na rynkach europejskich.
Jakie są zasady uczestnictwa w projekcje?
Wsparcie dla uczestników projektu polega na maksymalnie 60 procentowym dofinansowaniu z, funduszy Programu STEP-IFE oferowanych w ramach projektu seminariów, szkoleń i projektów doradczych przeznaczonych dla MSP. Oznacza to, że przedsiębiorstwa z sektora MŚP uczestniczące w poszczególnych częściach projektu pokrywają jedynie części kosztów uczestnictwa w seminariach czy szkoleniach
i konsultantów z poszczególnych dziedzin.<br>Do kogo adresowany jest projekt?<br>Ideą projektu jest wsparcie polskiego sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw czyli polskich firm, w których zatrudnienie n je przekroczyło 250 osób w działaniach oraz procedurach dostosowawczych i doskonalących pod kątem przyszłej integracji i konkurencji na rynkach europejskich.<br>Jakie są zasady uczestnictwa w projekcje?<br>Wsparcie dla uczestników projektu polega na maksymalnie 60 procentowym dofinansowaniu z, funduszy Programu STEP-IFE oferowanych w ramach projektu seminariów, szkoleń i projektów doradczych przeznaczonych dla MSP. Oznacza to, że przedsiębiorstwa z sektora MŚP uczestniczące w poszczególnych częściach projektu pokrywają jedynie części kosztów uczestnictwa w seminariach czy szkoleniach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego