Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 32
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
wiedzę psychologiczną i możliwości technologiczne, aby to skutecznie robić; po drugie zaś - istnieją zapisy prawne niepozwalające wykorzystywać podświadomości w reklamie.
Waga telewizji w kampaniach politycznych wiąże się nie tylko z tym, iż kreuje ona określony obraz polityków, kandydatów do ważnych urzędów państwowych. Jej wpływ jest rzeczywiście znaczący także dlatego, iż uczula odbiorców na pewne tematy. Wielokrotnie wykazywano, iż istnieje związek między tematami poruszanymi w mediach, a tym co widzowie (czytelnicy) sądzą, iż jest najważniejszą sprawą w kraju.
Ludzie dostrzegając potęgę wpływu telewizji sądzą jednocześnie, iż na nich samych telewizja działa znacznie słabiej niż na innych. Sami wydajemy się sobie bardziej odporni
wiedzę psychologiczną i możliwości technologiczne, aby to skutecznie robić; po drugie zaś - istnieją zapisy prawne &lt;orig&gt;niepozwalające&lt;/&gt; wykorzystywać podświadomości w reklamie.<br>Waga telewizji w kampaniach politycznych wiąże się nie tylko z tym, iż kreuje ona określony obraz polityków, kandydatów do ważnych urzędów państwowych. Jej wpływ jest rzeczywiście znaczący także dlatego, iż uczula odbiorców na pewne tematy. Wielokrotnie wykazywano, iż istnieje związek między tematami poruszanymi w mediach, a tym co widzowie (czytelnicy) sądzą, iż jest najważniejszą sprawą w kraju.<br>Ludzie dostrzegając potęgę wpływu telewizji sądzą jednocześnie, iż na nich samych telewizja działa znacznie słabiej niż na innych. Sami wydajemy się sobie bardziej odporni
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego