Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
konsumenci od 40 lat świadomie dokonują wyboru towarów.
Fundację Warentest, instytut prowadzący testy towarów i usług, powołał niemiecki parlament w 1964 roku. Miał zadbać o wzmocnienie pozycji konsumenta na rynku. Głównym efektem jej działalności okazał się znaczący wzrost jakości oferowanych w Niemczech towarów i usług. Po niespełna 40 latach Fundacji ufa większość obywateli. Jedna trzeci konsumentów przed zakupem produktu sięga po informację o wynikach testów publikowanych przez Warentest. W przypadku sprzętu AGD ten odsetek wzrasta do 50 proc.
Fundacja finansowana jest głównie ze sprzedaży czasopism "Test" i "FINANZtest", publikowanych w nakładzie kilkuset tysięcy egzemplarzy. W periodykach tych publikowane są wyniki testów
konsumenci od 40 lat świadomie dokonują wyboru towarów.<br>Fundację Warentest, instytut prowadzący testy towarów i usług, powołał niemiecki parlament w 1964 roku. Miał zadbać o wzmocnienie pozycji konsumenta na rynku. Głównym efektem jej działalności okazał się znaczący wzrost jakości oferowanych w Niemczech towarów i usług. Po niespełna 40 latach Fundacji ufa większość obywateli. Jedna trzeci konsumentów przed zakupem produktu sięga po informację o wynikach testów publikowanych przez Warentest. W przypadku sprzętu AGD ten odsetek wzrasta do 50 proc.<br>Fundacja finansowana jest głównie ze sprzedaży czasopism "Test" i "FINANZtest", publikowanych w nakładzie kilkuset tysięcy egzemplarzy. W periodykach tych publikowane są wyniki testów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego