Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
czołowych firm w wielu sektorach przemysłowych dominowały przedsiębiorstwa z Japonii i Stanów Zjednoczonych, rynkowych liderów z Europy było bardzo niewielu.
Podejmowano różnorodne działania zwiększające stopień integracji. Ich sekwencję w latach osiemdziesiątych przedstawia tabl.9. Tworzenie Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE przez wyeliminowanie istniejących jeszcze barier w wymianie gospodarczej w ramach tego ugrupowania oraz ujednolicenie przepisów i norm oznacza istotną zmianę warunków działania przedsiębiorstw prowadzących tam swoje przedsięwzięcia gospodarcze. Powstały w ten sposób nowe szanse i okazje, jak też nowe zagrożenia dla przedsiębiorstw z UE i dla firm z krajów trzecich. Zniesienie barier oznacza łatwiejszy dostęp do całego rynku UE, co powoduje istotne
czołowych firm w wielu sektorach przemysłowych dominowały przedsiębiorstwa z Japonii i Stanów Zjednoczonych, rynkowych liderów z Europy było bardzo niewielu.<br>Podejmowano różnorodne działania zwiększające stopień integracji. Ich sekwencję w latach osiemdziesiątych przedstawia tabl.9. Tworzenie Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE przez wyeliminowanie istniejących jeszcze barier w wymianie gospodarczej w ramach tego ugrupowania oraz ujednolicenie przepisów i norm oznacza istotną zmianę warunków działania przedsiębiorstw prowadzących tam swoje przedsięwzięcia gospodarcze. Powstały w ten sposób nowe szanse i okazje, jak też nowe zagrożenia dla przedsiębiorstw z UE i dla firm z krajów trzecich. Zniesienie barier oznacza łatwiejszy dostęp do całego rynku UE, co powoduje istotne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego