Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
tej okazji, chciałbym tutaj powiedzieć, mianowicie pytamy się, jaka ma być szkoła, ja już parę minut wcześniej mówiłem, że szkoła powinna być miejscem, gdzie nauczyciel przychodzi z przyjemnością i pracuje z przyjemnością, bo usatysfakcjonowany nauczyciel to jest zadowolony uczeń. Chciałbym tutaj dodać takie hasło, które wydaje mi się właśnie dobrze ujmuje to, o czym mówię.
Umówmy się, że nie jest zadaniem szkoły nauczyć ucznia, zapomnijmy o tym, jest zadaniem szkoły pomóc uczniowi, zrobić wszystko, co można, żeby uczeń nauczył się sam, po prostu, nauczyciel jest doradcą, pomocnikiem, przewodnikiem, a nie przekaźnikiem wiedzy.
- Sześćset dwadzieścia dwa, sześćdziesiąt dwa, trzydzieści dwa. Czy słuchacze
tej okazji, chciałbym tutaj powiedzieć, mianowicie pytamy się, jaka ma być szkoła, ja już parę minut wcześniej mówiłem, że szkoła powinna być miejscem, gdzie nauczyciel przychodzi z przyjemnością i pracuje z przyjemnością, bo usatysfakcjonowany nauczyciel to jest zadowolony uczeń. Chciałbym tutaj dodać takie hasło, które wydaje mi się właśnie dobrze ujmuje to, o czym mówię. <br>Umówmy się, że nie jest zadaniem szkoły nauczyć ucznia, zapomnijmy o tym, jest zadaniem szkoły pomóc uczniowi, zrobić wszystko, co można, żeby uczeń nauczył się sam, po prostu, nauczyciel jest doradcą, pomocnikiem, przewodnikiem, a nie przekaźnikiem wiedzy.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt; - Sześćset dwadzieścia dwa, sześćdziesiąt dwa, trzydzieści dwa. Czy słuchacze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego