Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 37 (2934)
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
samą - efektowną jak diabli - gęstwinę obrazów i scenicznych fajerwerków.
Po co klasyka komuś, kto w taki sposób myśli o teatrze, analizie dramatu? Ano po to, po co góra alpiniście. Skoro góra jest, trzeba na nią wejść. Nawet najradykalniejszy buntownik kiedyś w końcu pokusi się o zmierzenie się z czymś, co ustanawia hierarchie. Ludzie dzielą się na tych, którzy weszli na górę, i na tych, którzy nawet nie spróbowali.
Jak wiemy, obszar polskiego teatru jest obszarem znacząco wyżynnym.
Łukasz Drewniak

portrety
Kobieta na skraju

Bóg i Grzegorz Jarzyna wymyślili Magdalenę Cielecką po to, żeby mężczyźnie nie było lekko. Jej sceniczne bohaterki nie
samą - efektowną jak diabli - gęstwinę obrazów i scenicznych fajerwerków.<br>Po co klasyka komuś, kto w taki sposób myśli o teatrze, analizie dramatu? Ano po to, po co góra alpiniście. Skoro góra jest, trzeba na nią wejść. Nawet najradykalniejszy buntownik kiedyś w końcu pokusi się o zmierzenie się z czymś, co ustanawia hierarchie. Ludzie dzielą się na tych, którzy weszli na górę, i na tych, którzy nawet nie spróbowali.<br>Jak wiemy, obszar polskiego teatru jest obszarem znacząco wyżynnym.<br>&lt;au&gt;Łukasz Drewniak&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sex="m"&gt;&lt;tit&gt;portrety&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Kobieta na skraju&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Bóg i Grzegorz Jarzyna wymyślili Magdalenę Cielecką po to, żeby mężczyźnie nie było lekko. Jej sceniczne bohaterki nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego