Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
obszarze konkurencji jakościowo-cenowej, przymusu ekonomicznego i tworzącej się kultury kontaktów handlowych, opartych na zewnętrznym zapewnianiu jakości. Nie bez znaczenia dla prac nad SZJ są także popularne tendencje humanizacji produkcji (techniki), ochrony środowiska naturalnego i zasobów oraz naukowy dorobek kwalitologii i nauk menedżerskich.
Ogólne przesłanki dla projektowania SZJ znajdzie Czytelnik w części I, poświęconej teoretycznym podstawom zarządzania jakością, a przesłanki szczegółowe - w części II, opisującej inżynieryjne zagadnienia zarządzania jakością. Szczególnie przydatne w części I są rozdziały 3 i 4, a w nich - koncepcja ogólnego modelu zarządzania jakością (podrozdział 3.2) oraz systematyka zakresu zarządzania jakością (podrozdział 4.2). Koncepcje te ukazują podstawy
obszarze konkurencji jakościowo-cenowej, przymusu ekonomicznego i tworzącej się kultury kontaktów handlowych, opartych na zewnętrznym zapewnianiu jakości. Nie bez znaczenia dla prac nad SZJ są także popularne tendencje humanizacji produkcji (techniki), ochrony środowiska naturalnego i zasobów oraz naukowy dorobek kwalitologii i nauk menedżerskich.<br>Ogólne przesłanki dla projektowania SZJ znajdzie Czytelnik w części I, poświęconej teoretycznym podstawom zarządzania jakością, a przesłanki szczegółowe - w części II, opisującej inżynieryjne zagadnienia zarządzania jakością. Szczególnie przydatne w części I są rozdziały 3 i 4, a w nich - koncepcja ogólnego modelu zarządzania jakością (podrozdział 3.2) oraz systematyka zakresu zarządzania jakością (podrozdział 4.2). Koncepcje te ukazują podstawy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego