Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
ze zrozumiałych względów - przyp. GP), który okazał się być w komisjach, badających przyczyny wypadków!! Super! Opowiedział mi, że wtedy EN57-1723 i EN57-1750 wpadły na siebie na Stoczni z powodu zagadania się mechanika jednostki. Zamiast patrzeć na drogę, rozmawiał z kierownikiem pociągu i jechał na pamięć. I władował się w tył stojącego 1750.
Przyczyną najechania EP07-330 na jednostkę w Wejherowie był defekt sygnalizacji, polegający na tym, że w nastawni dyżurna ustawiła wjazd dla tego pociągu, co potwierdziła sygnalizacja, natomiast zwrotnica fizycznie się nie przestawiła. Ale był to też jej błąd, bo gdyby wyjrzała, od razu zauważyłaby źle ustawioną drogę, co
ze zrozumiałych względów - przyp. GP), który okazał się być w komisjach, badających przyczyny wypadków!! Super! Opowiedział mi, że wtedy EN57-1723 i EN57-1750 wpadły na siebie na Stoczni z powodu zagadania się mechanika jednostki. Zamiast patrzeć na drogę, rozmawiał z kierownikiem pociągu i jechał na pamięć. I władował się w tył stojącego 1750.<br>Przyczyną najechania EP07-330 na jednostkę w Wejherowie był defekt sygnalizacji, polegający na tym, że w nastawni dyżurna ustawiła wjazd dla tego pociągu, co potwierdziła sygnalizacja, natomiast zwrotnica fizycznie się nie przestawiła. Ale był to też jej błąd, bo gdyby wyjrzała, od razu zauważyłaby źle ustawioną drogę, co
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego