Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jest z przetwarzaniem na płytszych poziomach i wiąże się z dominacją cech fizycznych oraz przestrzennych kodowanych w przekazie informacji.
Pojęcie zaangażowania odnosi się do treści wiadomości, jej struktury oraz źródła informacji. Poziom niskiego zaangażowania charakterystyczny jest dla pasywności komunikacyjnej odbiorcy. Poziom wysoki wiąże się z istnieniem intencji odbioru wiadomości, a w wypadku osiągnięcia wysokiego natężenia, jej aktywnego poszukiwania.
W zależności od stopnia konsolidacji, tworzącej się w wyniku procesu reklamy, podstawowym przedmiotem zaangażowania odbiorcy może być główny desygnat wiadomości, desygnaty uboczne, struktura całości przekazu lub źródło, z którego pochodzi. W zależności od zaawansowania kampanii reklamowej, wpływ poziomu zaangażowania na przetwarzanie wiadomości odnosi się
jest z przetwarzaniem na płytszych poziomach i wiąże się z dominacją cech fizycznych oraz przestrzennych kodowanych w przekazie informacji. <br>Pojęcie zaangażowania odnosi się do treści wiadomości, jej struktury oraz źródła informacji. Poziom niskiego zaangażowania charakterystyczny jest dla pasywności komunikacyjnej odbiorcy. Poziom wysoki wiąże się z istnieniem intencji odbioru wiadomości, a w wypadku osiągnięcia wysokiego natężenia, jej aktywnego poszukiwania. <br>W zależności od stopnia konsolidacji, tworzącej się w wyniku procesu reklamy, podstawowym przedmiotem zaangażowania odbiorcy może być główny desygnat wiadomości, desygnaty uboczne, struktura całości przekazu lub źródło, z którego pochodzi. W zależności od zaawansowania kampanii reklamowej, wpływ poziomu zaangażowania na przetwarzanie wiadomości odnosi się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego