Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
najczęściej na uprawianiu sportu.
Grupa "euroambitious", czyli ludzie młodzi w wieku 20-25 lat; ich udział wynosi ok. 25%: rocky - młodzi robotnicy, uważający się za odrzuconych przez społeczeństwo; łączy ich podobny sposób zarabiania pieniędzy i zbliżone wzorce konsumpcyjne, dandy - hedonistyczna młodzież z klasy średniej o ograniczonych możliwościach finansowych; przywiązują dużą wagę do swojego wyglądu zewnętrznego i do opinii, jaką maja w otoczeniu, dążą do osiągnięcia dobrobytu, business - ludzie o wysokich kwalifikacjach zawodowych, żyjący w dobrobycie i dążący do uzyskania władzy w społeczeństwie, w którym toczy się ciągła walka o zdobycie pozycji. Posiadanie dużej ilości pieniędzy uważają za środek do zapewnienia sobie
najczęściej na uprawianiu sportu.<br>Grupa "euroambitious", czyli ludzie młodzi w wieku 20-25 lat; ich udział wynosi ok. 25%: rocky - młodzi robotnicy, uważający się za odrzuconych przez społeczeństwo; łączy ich podobny sposób zarabiania pieniędzy i zbliżone wzorce konsumpcyjne, dandy - hedonistyczna młodzież z klasy średniej o ograniczonych możliwościach finansowych; przywiązują dużą wagę do swojego wyglądu zewnętrznego i do opinii, jaką maja w otoczeniu, dążą do osiągnięcia dobrobytu, business - ludzie o wysokich kwalifikacjach zawodowych, żyjący w dobrobycie i dążący do uzyskania władzy w społeczeństwie, w którym toczy się ciągła walka o zdobycie pozycji. Posiadanie dużej ilości pieniędzy uważają za środek do zapewnienia sobie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego