Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Młody Technik
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1971
na nowy. Nie potrzeba również wymieniać tulejki główki korbowodu, tulejki łączącej korbowód z wałem korbowym oraz łożysk tocznych korbowodu. Luzy, czyniące te zespoły nieprzydatnymi do pracy w silniku spalinowym, są bez znaczenia w sprężarce, która ma przecież niewielkie obroty.
Jako koła zamachowego i jednocześnie pasowego użyjemy koła magnesowego, osadzonego na wale silnika. Magnesy zamocowane wewnątrz aluminiowego odlewu koła oddziaływają hamująco na zwory cewek. Dlatego też koło zdejmiemy, a następnie usuniemy obydwie cewki prądnicy i iskrownika.
Koło zdejmiemy za pomocą ściągacza w bardzo prosty sposób: odkręcamy o 2-3 obroty śruby oznaczone literami A, B, C (rys. 11), a następnie odkręcamy centralną
na nowy. Nie potrzeba również wymieniać tulejki główki korbowodu, tulejki łączącej korbowód z wałem korbowym oraz łożysk tocznych korbowodu. Luzy, czyniące te zespoły nieprzydatnymi do pracy w silniku spalinowym, są bez znaczenia w sprężarce, która ma przecież niewielkie obroty.<br>Jako koła zamachowego i jednocześnie pasowego użyjemy koła magnesowego, osadzonego na wale silnika. Magnesy zamocowane wewnątrz aluminiowego odlewu koła oddziaływają hamująco na zwory cewek. Dlatego też koło zdejmiemy, a następnie usuniemy obydwie cewki prądnicy i iskrownika.<br>Koło zdejmiemy za pomocą ściągacza w bardzo prosty sposób: odkręcamy o 2-3 obroty śruby oznaczone literami A, B, C (rys. 11), a następnie odkręcamy centralną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego