Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
oceny w kategoriach pozytywny-negatywny, czyli rodzaju odczuć wobec danego obiektu.
Pojęcie stopnia wartościowania emocjonalnego pozwala określać natężenie związane z postawą emocji. Siła (natężenie) postawy odnosi się do określenia jej intensywności w odniesieniu do wszystkich komponentów oraz oceny jej ważności przez podmiot. Pojęcie dostępności charakteryzuje siłę związku między obiektem a wartościowaniem tego obiektu przez podmiot. Odnosi się także do łatwości uświadomienia sobie postawy przez podmiot podczas kontaktu z obiektem postawy. W zależności od rozwoju komponentu poznawczego postawy obiekt może stanowić przedmiot postawy w zróżnicowanym zakresie. Przy braku lub minimalnym rozwoju komponentu poznawczego, zakres obiektu postawy ma charakter jednowymiarowy. Zakres ten zwiększa
oceny w kategoriach pozytywny-negatywny, czyli rodzaju odczuć wobec danego obiektu. <br>Pojęcie stopnia wartościowania emocjonalnego pozwala określać natężenie związane z postawą emocji. Siła (natężenie) postawy odnosi się do określenia jej intensywności w odniesieniu do wszystkich komponentów oraz oceny jej ważności przez podmiot. Pojęcie dostępności charakteryzuje siłę związku między obiektem a wartościowaniem tego obiektu przez podmiot. Odnosi się także do łatwości uświadomienia sobie postawy przez podmiot podczas kontaktu z obiektem postawy. W zależności od rozwoju komponentu poznawczego postawy obiekt może stanowić przedmiot postawy w zróżnicowanym zakresie. Przy braku lub minimalnym rozwoju komponentu poznawczego, zakres obiektu postawy ma charakter jednowymiarowy. Zakres ten zwiększa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego