to zagraniczne nagrania. Radiowcy mówią, że promowaliby polskie hity. Tylko że ich nie ma.<br>- Od dwóch lat, od kiedy monitoruję repertuar stacji radiowych, dane pokazują, że udział polskiej muzyki spada - mówi <name type="person">Marcin Długogiński</name> z <name type="work">"Gazety Muzycznej"</name>, publikującej listę najczęściej nadawanych piosenek w stu stacjach radiowych w <name type="place">Polsce</name>.<br>((...))<br>- Nie mam żadnych wątpliwości, że negatywny stosunek stacji radiowych do polskich nagrań, szczególnie nowości, jest oprócz piractwa główną przyczyną kryzysu w naszej branży - uważa <name type="person">Grzegorz Ciechowski</name>. - Kiedy nie ma nowości w radiu, ludzie nie kupują płyt.<br>- Gramy tylko to, co sprawdziło się w telewizji, na koncertach - przyznaje <name type="person">Marcin Sobosto</name> z <name type="org">Radia Kolor</name>.<br>((...))<br>Przyczyną, dla