Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
wnioski kredytowe itp. Klienci przesyłają podpisane wnioski do banku, skąd otrzymują potwierdzenie zawarcia transakcji.
Produkty banku mogą być zaoferowane klientom nie tylko przez stacjonarne punkty sprzedaży (oddziały). Kiedy klient nie ma możliwości złożenia wizyty w banku albo życzy sobie bezpośredniego spotkania z pracownikami banku poza jego siedzibą, ze względu na ważność lub poufność sprawy, wówczas sprzedaż ma charakter bezpośredni, najczęściej w siedzibie (domu) klienta. Wobec szczególnie istotnych dla banku klientów, głównie dużych przedsiębiorstw, ta forma sprzedaży jest często stosowana. Opracowywane są wtedy plany wizyt w takich przedsiębiorstwach pracowników banku (Kundenberater i Firmenkundenbetreuer), którzy w ich czasie załatwiają wszelkie sprawy związane ze
wnioski kredytowe itp. Klienci przesyłają podpisane wnioski do banku, skąd otrzymują potwierdzenie zawarcia transakcji.<br>Produkty banku mogą być zaoferowane klientom nie tylko przez stacjonarne punkty sprzedaży (oddziały). Kiedy klient nie ma możliwości złożenia wizyty w banku albo życzy sobie bezpośredniego spotkania z pracownikami banku poza jego siedzibą, ze względu na ważność lub poufność sprawy, wówczas sprzedaż ma charakter bezpośredni, najczęściej w siedzibie (domu) klienta. Wobec szczególnie istotnych dla banku klientów, głównie dużych przedsiębiorstw, ta forma sprzedaży jest często stosowana. Opracowywane są wtedy plany wizyt w takich przedsiębiorstwach pracowników banku (&lt;name type="org"&gt;Kundenberater&lt;/&gt; i &lt;name type="org"&gt;Firmenkundenbetreuer&lt;/&gt;), którzy w ich czasie załatwiają wszelkie sprawy związane ze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego