Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i by można było wprowadzić ponownie cenę o nierównych końcówkach. W przedstawionym przykładzie producent lub dystrybutor mógłby zmniejszyć opakowanie, aby można było ustalić cenę na poziomie 9,90 euro.
Wprowadzanie euro będzie miało wpływ na działanie firm handlowych i poszczególnych punktów sprzedaży. Podobnie jak producenci, firmy te będą musiały dokonać weryfikacji konkurencyjności cenowej swych dostawców i ewentualnie zrezygnować z mniej atrakcyjnych z tego punktu widzenia firm. W warunkach większej przejrzystości rynku będzie to łatwiejsze.
Jedną z tendencji na rynku UE jest koncentracja handlu i powstawanie tzw. eurocentral zakupu, działających na całym obszarze Unii. Oznacza to duże zwiększenie ich siły negocjacyjnej w
i by można było wprowadzić ponownie cenę o nierównych końcówkach. W przedstawionym przykładzie producent lub dystrybutor mógłby zmniejszyć opakowanie, aby można było ustalić cenę na poziomie 9,90 euro.<br>Wprowadzanie euro będzie miało wpływ na działanie firm handlowych i poszczególnych punktów sprzedaży. Podobnie jak producenci, firmy te będą musiały dokonać weryfikacji konkurencyjności cenowej swych dostawców i ewentualnie zrezygnować z mniej atrakcyjnych z tego punktu widzenia firm. W warunkach większej przejrzystości rynku będzie to łatwiejsze.<br>Jedną z tendencji na rynku UE jest koncentracja handlu i powstawanie tzw. eurocentral zakupu, działających na całym obszarze Unii. Oznacza to duże zwiększenie ich siły negocjacyjnej w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego