Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
opisuje formuła AIDA (attention, interest, desire, action), będąca ekwiwalentem etapów zmiany postawy.
Dwa pierwsze stadia - spostrzeżenie wiadomości oraz przyjęcie do świadomości pewnej grupy elementów jej treści - są charakterystyczne dla wszystkich elementów promotion- -mix. Tworzenie postawy wobec desygnatu wiadomości, powstawanie preferencji wobec promowanego przedmiotu oraz przekonania o jego niezbędności nie muszą wiązać się z procesem komunikowania się przez reklamę i formy promocji uzupełniającej. Ma to miejsce wtedy, gdy decyzje związane z promowanym obiektem wiążą się z wysokim poziomem ryzyka lub odnoszą się do wartości o dużym stopniu ważności. Strategie promocyjne w powyższych sytuacjach wymagają form o dwukierunkowym przebiegu komunikacji oraz elastyczności i bezpośredniej
opisuje formuła AIDA (attention, interest, desire, action), będąca ekwiwalentem etapów zmiany postawy. <br>Dwa pierwsze stadia - spostrzeżenie wiadomości oraz przyjęcie do świadomości pewnej grupy elementów jej treści - są charakterystyczne dla wszystkich elementów promotion- -mix. Tworzenie postawy wobec desygnatu wiadomości, powstawanie preferencji wobec promowanego przedmiotu oraz przekonania o jego niezbędności nie muszą wiązać się z procesem komunikowania się przez reklamę i formy promocji uzupełniającej. Ma to miejsce wtedy, gdy decyzje związane z promowanym obiektem wiążą się z wysokim poziomem ryzyka lub odnoszą się do wartości o dużym stopniu ważności. Strategie promocyjne w powyższych sytuacjach wymagają form o dwukierunkowym przebiegu komunikacji oraz elastyczności i bezpośredniej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego