Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tę tendencję wzmocni, będzie to oznaczało zwiększenie zagrożenia dla polskich eksporterów.
Firmy handlowe muszą liczyć się z tym, że ich dostawcy będą już od stycznia 1999r. chcieli rozliczać się w euro, gdy te rozliczenia będą miały charakter bezgotówkowy. Od 2002r. zostaną wprowadzone nowe banknoty. W początkowym okresie wprowadzenie euro będzie wiązało się z koniecznością poniesienia dużych kosztów. Trzeba będzie przystosować urządzenia kasowe do nowych warunków lub je zmienić. Przykładowo, w Niemczech tylko 1/7 ogólnej liczby 700tys. kas jest przystosowana do wykonywania operacji w dwóch lub większej liczbie walut. Kasy muszą być przystosowane do takich przeliczeń na wstępny okres równoległego występowania walut
tę tendencję wzmocni, będzie to oznaczało zwiększenie zagrożenia dla polskich eksporterów.<br>Firmy handlowe muszą liczyć się z tym, że ich dostawcy będą już od stycznia 1999r. chcieli rozliczać się w euro, gdy te rozliczenia będą miały charakter bezgotówkowy. Od 2002r. zostaną wprowadzone nowe banknoty. W początkowym okresie wprowadzenie euro będzie wiązało się z koniecznością poniesienia dużych kosztów. Trzeba będzie przystosować urządzenia kasowe do nowych warunków lub je zmienić. Przykładowo, w Niemczech tylko 1/7 ogólnej liczby 700tys. kas jest przystosowana do wykonywania operacji w dwóch lub większej liczbie walut. Kasy muszą być przystosowane do takich przeliczeń na wstępny okres równoległego występowania walut
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego