Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
pewna klasa obiektów) może być preferowany ze względu na bardzo różne motywy odnoszące się do wielu scenariuszy użytkowania. Pozwala to na uniknięcie tworzenia komunikatów o argumentacji mogącej mieć dla odbiorcy istotne znaczenie, tożsamych jednak z reklamą konkurencji. Podstawowe cechy różnicujące produkty są z reguły łatwe do określenia. Grożą jednak stworzeniem wizerunku o cechach stereotypowych i oczywistych. Wykorzystując możliwość tworzenia obrazu produktu na podstawie pełnego zakresu jego funkcji instrumentalnych, można uniknąć tworzenia wiadomości słusznych i oczywistych zarazem. Możliwości zróżnicowania obrazu produktu, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z celami strategicznymi kampanii, znacznie zwiększają się, gdy poszczególne jego cechy zapisujemy, wykorzystując dla nich kody optymalne
pewna klasa obiektów) może być preferowany ze względu na bardzo różne motywy odnoszące się do wielu scenariuszy użytkowania. Pozwala to na uniknięcie tworzenia komunikatów o argumentacji mogącej mieć dla odbiorcy istotne znaczenie, tożsamych jednak z reklamą konkurencji. Podstawowe cechy różnicujące produkty są z reguły łatwe do określenia. Grożą jednak stworzeniem wizerunku o cechach stereotypowych i oczywistych. Wykorzystując możliwość tworzenia obrazu produktu na podstawie pełnego zakresu jego funkcji instrumentalnych, można uniknąć tworzenia wiadomości słusznych i oczywistych zarazem. Możliwości zróżnicowania obrazu produktu, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z celami strategicznymi kampanii, znacznie zwiększają się, gdy poszczególne jego cechy zapisujemy, wykorzystując dla nich kody optymalne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego