Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 3.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
hipermarketów. Czy mają Państwo przekonanie, że stosujecie uczciwą konkurencję? Czy też sprzedajecie towary po zaniżonych cenach? Lidia Deja, dyrektor ds. public relations sieci Géant: Hipermarkety nie są uprzywilejowane. Już od 1993 r. nie ma w Polsce przywilejów podatkowych. Tu naprawdę nie ma spornych kwestii. Nie jesteśmy zwolnieni z podatków. Ale wokół hipermarketów jest wiele podejrzeń. Natomiast wszyscy zapominają o tym, że hipermarkety inwestują. To są ogromne kwoty. To jest koszt średnio 200 mln zł. W związku z tym chyba nikt nie przypuszcza, że zyski będą nazajutrz. To są inwestycje długoterminowe. I taka inwestycja będzie się zwracała po latach, po pięciu, a
hipermarketów. Czy mają Państwo przekonanie, że stosujecie uczciwą konkurencję? Czy też sprzedajecie towary po zaniżonych cenach? Lidia Deja, dyrektor ds. public relations sieci Géant: Hipermarkety nie są uprzywilejowane. Już od 1993 r. nie ma w Polsce przywilejów podatkowych. Tu naprawdę nie ma spornych kwestii. Nie jesteśmy zwolnieni z podatków. Ale wokół hipermarketów jest wiele podejrzeń. Natomiast wszyscy zapominają o tym, że hipermarkety inwestują. To są ogromne kwoty. To jest koszt średnio 200 mln zł. W związku z tym chyba nikt nie przypuszcza, że zyski będą nazajutrz. To są inwestycje długoterminowe. I taka inwestycja będzie się zwracała po latach, po pięciu, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego