Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
105 Kid oraz 106 Green.

Istotnym elementem kultury jest religia. Z tego punktu widzenia Europa Zachodnia charakteryzuje się dużą jednorodnością. Praktycznie wszyscy mieszkańcy tego regionu deklarują się jako chrześcijanie. Proporcja między katolikami a protestantami jest jak 65% do 35%. Wyjątkiem jest Grecja, gdzie dominuje wyznanie greckoortodoksyjne. Mimo że, ogólnie biorąc, wpływ Kościoła zmniejszył się, to jego oddziaływanie w krajach katolickich Europy Południowej jest większe, niż w krajach Północnej Europy. Wyjątkiem jest Irlandia, gdzie Kościół katolicki odgrywa dużą rolę.
Przykładem wpływu czynników kulturowych na zachowanie się nabywców na rynku i konsekwencji wynikających z tego dla przedsiębiorstw tam działających może być zwyczaj konsumpcji
105 Kid oraz 106 Green.<br><br>Istotnym elementem kultury jest religia. Z tego punktu widzenia Europa Zachodnia charakteryzuje się dużą jednorodnością. Praktycznie wszyscy mieszkańcy tego regionu deklarują się jako chrześcijanie. Proporcja między katolikami a protestantami jest jak 65% do 35%. Wyjątkiem jest Grecja, gdzie dominuje wyznanie greckoortodoksyjne. Mimo że, ogólnie biorąc, wpływ Kościoła zmniejszył się, to jego oddziaływanie w krajach katolickich Europy Południowej jest większe, niż w krajach Północnej Europy. Wyjątkiem jest Irlandia, gdzie Kościół katolicki odgrywa dużą rolę.<br>Przykładem wpływu czynników kulturowych na zachowanie się nabywców na rynku i konsekwencji wynikających z tego dla przedsiębiorstw tam działających może być zwyczaj konsumpcji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego