Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
natomiast we Francji wskaźnik ten jest o połowę niższy od brytyjskiego, zaś w Niemczech stanowi tylko 1/4 jego wartości.
Różne znaczenie telewizji jako nośnika reklamy oznacza dla przedsiębiorstw niejednakową jej dostępność w czasie największej oglądalności, co ma takie praktyczne konsekwencje dla przedsiębiorstwnadawców reklamy, że muszą one stosować różne strategie wykorzystania środków przekazu - media strategy - w kampaniach reklamowych w poszczególnych krajach UE. Przykładem może być europejska kampania reklamowa znanej firmy Philips Whirlpool, producenta artykułów gospodarstwa domowego tzw. białej techniki (pralki, lodówki itp.) Kampania tej firmy, o dużym budżecie reklamowym, była na rynku europejskim koordynowana przez agencję reklamową Publicis. Właśnie ze względu
natomiast we Francji wskaźnik ten jest o połowę niższy od brytyjskiego, zaś w Niemczech stanowi tylko 1/4 jego wartości.<br>Różne znaczenie telewizji jako nośnika reklamy oznacza dla przedsiębiorstw niejednakową jej dostępność w czasie największej oglądalności, co ma takie praktyczne konsekwencje dla przedsiębiorstwnadawców reklamy, że muszą one stosować różne strategie wykorzystania środków przekazu - media strategy - w kampaniach reklamowych w poszczególnych krajach UE. Przykładem może być europejska kampania reklamowa znanej firmy Philips Whirlpool, producenta artykułów gospodarstwa domowego tzw. białej techniki (pralki, lodówki itp.) Kampania tej firmy, o dużym budżecie reklamowym, była na rynku europejskim koordynowana przez agencję reklamową Publicis. Właśnie ze względu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego