Typ tekstu: Książka
Autor: Oprzędkiewicz Janusz, Stolarski Bolesław
Tytuł: Komputerowe monitorowanie niezawodności samochodów
Rok: 2000
sekundę,
- pseudolosowym kodem C-A, taktowanym częstotliwością 1,023 MHz,
- pseudolosowym kodem P, taktowanym częstotliwością 10,23 MHz,
- pseudolosowym kodem Y, taktowanym częstotliwością ok. 0,5 Hz.
Wszystkie sygnały taktujące i fala nośna tworzone są z wykorzystaniem tego samego sygnału częstotliwości wzorcowej. Częstotliwości fal nośnych oznaczanych symbolami L1 i L2 wynoszą odpowiednio 1575,42 i 1227,60 MHz. Sygnał nadawany na częstotliwości L2 nie jest modulowany kodem C-A. Kod Y jest nadawany przy włączonym systemie zapobiegania intencjonalnym próbom zakłócenia pracy urządzeń GPS, określanym terminem Antispoofing. Wydzielając sygnał związany z kodem C-A możemy zaniedbać składniki związane z modulacją kodami P
sekundę, <br>- pseudolosowym kodem C-A, taktowanym częstotliwością 1,023 MHz, <br>- pseudolosowym kodem P, taktowanym częstotliwością 10,23 MHz, <br>- pseudolosowym kodem Y, taktowanym częstotliwością ok. 0,5 Hz. <br>Wszystkie sygnały taktujące i fala nośna tworzone są z wykorzystaniem tego samego sygnału częstotliwości wzorcowej. Częstotliwości fal nośnych oznaczanych symbolami L1 i L2 wynoszą odpowiednio 1575,42 i 1227,60 MHz. Sygnał nadawany na częstotliwości L2 nie jest modulowany kodem C-A. Kod Y jest nadawany przy włączonym systemie zapobiegania intencjonalnym próbom zakłócenia pracy urządzeń GPS, określanym terminem &lt;hi&gt;Antispoofing&lt;/&gt;. Wydzielając sygnał związany z kodem C-A możemy zaniedbać składniki związane z modulacją kodami P
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego