Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
poziomie strategicznym (np. pozycjonowanie produktu w odpowiedniej klasie cenowej) i operacyjnym (np. przyznawanie specjalnych opustów cenowych).
Zachowanie się nabywców na rynku wynika w dużym stopniu z cech osób dokonujących zakupów. W różnych segmentach kupujących jest ono zróżnicowane. Istotne znaczenie ma w tym przypadku poziom dochodów nabywców.
Patrząc na tę kwestię z punktu widzenia procesów występujących w krajach Unii Europejskiej można przedstawić tezę, że będzie się zmieniała struktura dochodowa ludności w tych krajach. W miarę wzrostu gospodarczego krajów Unii Europejskiej i poprawiania się sytuacji ekonomicznej ich mieszkańców, będzie się zwiększał udział segmentu nabywców AB, czyli nabywców o dochodach wyższych niż przeciętne, i segmentu
poziomie strategicznym (np. pozycjonowanie produktu w odpowiedniej klasie cenowej) i operacyjnym (np. przyznawanie specjalnych opustów cenowych).<br>Zachowanie się nabywców na rynku wynika w dużym stopniu z cech osób dokonujących zakupów. W różnych segmentach kupujących jest ono zróżnicowane. Istotne znaczenie ma w tym przypadku poziom dochodów nabywców.<br>Patrząc na tę kwestię z punktu widzenia procesów występujących w krajach Unii Europejskiej można przedstawić tezę, że będzie się zmieniała struktura dochodowa ludności w tych krajach. W miarę wzrostu gospodarczego krajów Unii Europejskiej i poprawiania się sytuacji ekonomicznej ich mieszkańców, będzie się zwiększał udział segmentu nabywców AB, czyli nabywców o dochodach wyższych niż przeciętne, i segmentu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego