Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
grupę państw Rady Nordyckiej (Finlandia, Dania, Norwegia i Szwecja), jest wprowadzenie we wrześniu 1989r. systemu oznakowania produktów ekologicznych znakiem "Zielony Łabędź". Zasady przyznawania znaku są podobne do systemu francuskiego, gdyż bierze się pod uwagę cały cykl życia produktu, a w dodatku kryteria oceny poszczególnych wyrobów są ustalane przez kraj najbardziej zaawansowany w ich produkcji.
W Wielkiej Brytanii nie ma krajowego znaku ekologicznego, rząd popiera działania Unii Europejskiej w tym zakresie. Istnieje jednak tzw. ruch zielonej konsumpcji. Wynikiem działalności tego ruchu jest wzrost świadomości proekologicznej społeczeństwa i przywiązywanie coraz większego znaczenia do nabywania produktów ekologicznych. Wobec braku systemu ogólnokrajowego wiele punktów sprzedaży
grupę państw Rady Nordyckiej (Finlandia, Dania, Norwegia i Szwecja), jest wprowadzenie we wrześniu 1989r. systemu oznakowania produktów ekologicznych znakiem "Zielony Łabędź". Zasady przyznawania znaku są podobne do systemu francuskiego, gdyż bierze się pod uwagę cały cykl życia produktu, a w dodatku kryteria oceny poszczególnych wyrobów są ustalane przez kraj najbardziej zaawansowany w ich produkcji.<br>W Wielkiej Brytanii nie ma krajowego znaku ekologicznego, rząd popiera działania Unii Europejskiej w tym zakresie. Istnieje jednak tzw. ruch zielonej konsumpcji. Wynikiem działalności tego ruchu jest wzrost świadomości proekologicznej społeczeństwa i przywiązywanie coraz większego znaczenia do nabywania produktów ekologicznych. Wobec braku systemu ogólnokrajowego wiele punktów sprzedaży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego