Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
polskich marek, które publikuje Instytut Marki Polskiej, CPN znalazła się na dziewiętnastej pozycji, tuż za Okocimiem, ale przed takimi znanymi i renomowanymi instytucjami jak Bank Handlowy czy Pekao SA.

Pani dyrektor Majchrzak ma co do tego wątpliwości. Uważa, że wysoka ocena wartości CPN jest przesadzona. Znajomość znaku wynosi 76 proc., zaledwie o 1 proc. więcej niż Petrochemii Płock, która własne stacje ma od niedawna. Poza tym CPN cieszy się marną opinią.

- Mimo to chętnie bym kupił markę CPN - zapewnia prezes Polskiej Izby Paliw Płynnych Andrzej Szczęśniak. - To dobry interes.

Prezes Szczęśniak nie może się nadziwić, że Polski Koncern Naftowy mając trzy
polskich marek, które publikuje Instytut Marki Polskiej, CPN znalazła się na dziewiętnastej pozycji, tuż za Okocimiem, ale przed takimi znanymi i renomowanymi instytucjami jak Bank Handlowy czy Pekao SA.<br><br>Pani dyrektor Majchrzak ma co do tego wątpliwości. Uważa, że wysoka ocena wartości CPN jest przesadzona. Znajomość znaku wynosi 76 proc., zaledwie o 1 proc. więcej niż Petrochemii Płock, która własne stacje ma od niedawna. Poza tym CPN cieszy się marną opinią.<br><br>- Mimo to chętnie bym kupił markę CPN - zapewnia prezes Polskiej Izby Paliw Płynnych Andrzej Szczęśniak. - To dobry interes.<br><br>Prezes Szczęśniak nie może się nadziwić, że Polski Koncern Naftowy mając trzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego