Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
uwagi na markę. Tymczasem marzeniem każdego handlowca jest pozyskanie klienta lojalnego, takiego, który spróbuje, polubi i będzie już zawsze towar określonej marki kupował.

- Pięć procent klientów zapewnia osiemdziesiąt procent obrotów firmy - wyjaśnia Piotr Ignaczak z Ośrodka Szkolenia Handlowców. - Dlatego przede wszystkim dbać należy o klientów lojalnych. Promocje cenowe tego nie zapewniają.

Supermarketowe atrakcje

Producenci twierdzą, że "nie chcą, ale muszą" organizować promocje cenowe. Tego wymaga od nich handel, zwłaszcza sieci supermarketów. Często warunkiem wprowadzenia wyrobów na supermarketowe półki jest udział w promocjach, czyli sprzedaż określonej partii towaru po obniżonej cenie.

- Nie stawiamy nikomu takich warunków - zapewnia Lidia Deja, rzeczniczka sieci supermarketów
uwagi na markę. Tymczasem marzeniem każdego handlowca jest pozyskanie klienta lojalnego, takiego, który spróbuje, polubi i będzie już zawsze towar określonej marki kupował.<br><br>- Pięć procent klientów zapewnia osiemdziesiąt procent obrotów firmy - wyjaśnia Piotr Ignaczak z Ośrodka Szkolenia Handlowców. - Dlatego przede wszystkim dbać należy o klientów lojalnych. Promocje cenowe tego nie zapewniają.<br><br>&lt;tit&gt;&lt;orig&gt;Supermarketowe&lt;/&gt; atrakcje&lt;/&gt;<br><br>Producenci twierdzą, że "nie chcą, ale muszą" organizować promocje cenowe. Tego wymaga od nich handel, zwłaszcza sieci supermarketów. Często warunkiem wprowadzenia wyrobów na &lt;orig&gt;supermarketowe&lt;/&gt; półki jest udział w promocjach, czyli sprzedaż określonej partii towaru po obniżonej cenie.<br><br>- Nie stawiamy nikomu takich warunków - zapewnia Lidia Deja, rzeczniczka sieci supermarketów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego