Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dziennik Polski
Nr: 8/7
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1998
80. O ile uda się rozwiązać istniejące dzisiaj problemy z częściami zamiennymi do nich, można przypuszczać, że większość z tych samolotów zakończy służbę po roku 2010. O ile jednak chcemy, aby te maszyny były zdolne do działań w ramach lotnictwa NATO, trzeba zakupić nowe systemy nawigacji i łączności oraz wymienić znaczną część uzbrojenia.
Około roku 2000 zniknie za to ostatni MIG-21. Ten typ samolotu jest dzisiaj na wyposażeniu co trzeciej jednostki bojowej naszego lotnictwa. Nieco dłużej na służbie pozostanie morska odmiana tej maszyny - MIG-21 bis, który jest podstawową siłą uderzeniową lotnictwa Marynarki Wojennej. Kolejnym samolotem wciąż znajdującym się na
80. O ile uda się rozwiązać istniejące dzisiaj problemy z częściami zamiennymi do nich, można przypuszczać, że większość z tych samolotów zakończy służbę po roku 2010. O ile jednak chcemy, aby te maszyny były zdolne do działań w ramach lotnictwa NATO, trzeba zakupić nowe systemy nawigacji i łączności oraz wymienić znaczną część uzbrojenia.<br>Około roku 2000 zniknie za to ostatni MIG-21. Ten typ samolotu jest dzisiaj na wyposażeniu co trzeciej jednostki bojowej naszego lotnictwa. Nieco dłużej na służbie pozostanie morska odmiana tej maszyny - MIG-21 bis, który jest podstawową siłą uderzeniową lotnictwa Marynarki Wojennej. Kolejnym samolotem wciąż znajdującym się na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego