Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
jej otwarcie. Dźwigienka we wskazanym miejscu powinna być oddalona od obu ramion sąsiadującej dźwigni. Wielkości tych luzów powinny wynosić (patrz PWL nr 3 - rys. 10) l1 = 0,5 - 2 mm, 12 = 2 - 4 mm.
Na rys. 6 pokazana jest faza występująca w chwilę po zaskoczeniu silnika, kiedy potrzebne jest lekkie zubożenie mieszanki. W tym celu otwiera się przepustnicę rozruchową, aż do oparcia się dźwigienki w miejscu wskazanym strzałką.
W celu poprawienia wszystkich tych położeń można delikatnie odgiąć dźwigienki, konieczne jest jednak wówczas ponowne ich sprawdzenie.
Składanie gaźnika jest ostatnią czynnością po sprawdzeniu wszystkich części i zespołów gaźnika. Zabieg ten - w zasadzie
jej otwarcie. Dźwigienka we wskazanym miejscu powinna być oddalona od obu ramion sąsiadującej dźwigni. Wielkości tych luzów powinny wynosić (patrz PWL nr 3 - rys. 10) l&lt;hi rend="lower"&gt;1&lt;/&gt; = 0,5 - 2 mm, 1&lt;hi rend="lower"&gt;2&lt;/&gt; = 2 - 4 mm. &lt;page nr=112&gt;<br>Na rys. 6 pokazana jest faza występująca w chwilę po zaskoczeniu silnika, kiedy potrzebne jest lekkie zubożenie mieszanki. W tym celu otwiera się przepustnicę rozruchową, aż do oparcia się dźwigienki w miejscu wskazanym strzałką. <br>W celu poprawienia wszystkich tych położeń można delikatnie odgiąć dźwigienki, konieczne jest jednak wówczas ponowne ich sprawdzenie.<br>&lt;hi&gt;Składanie gaźnika&lt;/hi&gt; jest ostatnią czynnością po sprawdzeniu wszystkich części i zespołów gaźnika. Zabieg ten - w zasadzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego