Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynek w taki sposób, aby funkcjonować jako insiders, czyli firmy miejscowe. Tworzą alianse strategiczne z przedsiębiorstwami europejskimi lub też inwestują we własne zakłady produkcyjne. Przykładem mogą być przedsiębiorstwa japońskie. W latach 19811983 wartość inwestycji bezpośrednich w Danii, RFN, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii wyniosła 826mln USD, a w latach 19841987 zwiększyła się czterokrotnie do poziomu przekraczającego 3,3mld USD. Kierowały się one głównie do Wielkiej Brytanii. Strukturę japońskich inwestycji w Europie przedstawia rys.20.
Największych inwestycji bezpośrednich dokonały w Europie firmy branży motoryzacyjnej. W rezultacie Wielka Brytania stała się eksporterem netto samochodów.
Tablica 42 przedstawia przykłady japońskich inwestycji w przemyśle motoryzacyjnym w
rynek w taki sposób, aby funkcjonować jako insiders, czyli firmy miejscowe. Tworzą alianse strategiczne z przedsiębiorstwami europejskimi lub też inwestują we własne zakłady produkcyjne. Przykładem mogą być przedsiębiorstwa japońskie. W latach 19811983 wartość inwestycji bezpośrednich w Danii, RFN, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii wyniosła 826mln USD, a w latach 19841987 zwiększyła się czterokrotnie do poziomu przekraczającego 3,3mld USD. Kierowały się one głównie do Wielkiej Brytanii. Strukturę japońskich inwestycji w Europie przedstawia rys.20.<br>Największych inwestycji bezpośrednich dokonały w Europie firmy branży motoryzacyjnej. W rezultacie Wielka Brytania stała się eksporterem netto samochodów.<br>Tablica 42 przedstawia przykłady japońskich inwestycji w przemyśle motoryzacyjnym w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego