Parametry wyszukiwania

W kontekście wyrażenia
Długość cytatu
reklama
Znaleziono 300 wyników.

Korpus Języka Polskiego PWN

Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
  • ... zapalnego, o czym sugestywnie, ale na wyrost, zapewnia producent w reklamie, a ludzie mu wierzą.
    Na szczęście nie wszyscy. - Nie ma...
  • ... dalej...
    Czekamy na wiadomości z kraju, przerwa, wiadomości zagraniczne, w
    reklamie, oni...

    a telewizja publiczna nie powinna...
    Nie, nie, a to...
  • ... dobrym wydaniu... już dziś kalendarz Rzeczpospolitej, na Nowy Rok.
    Po
    reklamie.
    Grzegorz Markowski zespół Perfekt życzy w radiu RMF FM wszystkiego...
  • ... sprawie ujednolicenia przepisów prawa państw członkowskich o wprowadzającej w błąd reklamie,
    - dyrektywa Rady Ministrów EWG z 3 października 1989 r. w...
  • ... co w każdej innej formie komunikacji uchodziłoby za oszustwo, w reklamie jest czytelnym, lub pozornie czytelnym, elementem konwencji.
    REKLAMA A ŚRODKI...
  • ... ścigać z pozostałymi - nie może ustępować pola nie tylko w reklamie, ale i w coraz bogatszym asortymencie. Jeśli Brzeg wylansował niskotłuszczową...
  • ... wyposażył całą drużynę w stroje sportowe, co oczywiście wykorzystano w reklamie.
    Prowadzenie reklamy w czasie imprez sportowych podlega pewnym ograniczeniom. Dotyczy...
  • ... ponieważ wyniki badania Progress (na które producent powołuje się w reklamie) wcale o tym jednoznacznie nie świadczą. Ciekawe, dlaczego nasz Urząd...
  • ... o, o tym....
    Na początek.
    na początek chcielibyśmy pogwarzyć o
    reklamie, proszę państwa, już od kilku lat żyjemy w takim świecie...
  • ... żeby o nich też napisać. Byli przekonani, że dzięki takiej reklamie sfinalizują sprzedaż - wspomina Barański.

    Kilka lat temu opiniotwórczy niemiecki tygodnik...
  • ... szumu. Im więcej, tym lepiej kręci się biznes. Dzięki dobrej reklamie z małego czarodzieja można wycisnąć znacznie więcej niż ze sprzedaży...
  • ... to dotyczy zarówno samej osoby, jak i jej zachowań. W reklamie istnieje możliwość tworzenia fikcyjnych wzorców lub autorytetów. Na przykład, kiedy...
  • ... czasu w komunikacie reklamowym, a poczuciem upływu czasu rzeczywistego. W reklamie telewizyjnej wykorzystywane są paradoksalne relacje czasowe nadające wiadomości indywidualny styl...
  • ... się chyba ze sobą trochę kłóci, czy można oglądać te reklamy i nie być pod ich wpływem?
    To znaczy można, na...
  • ... lokalnych dzienników telewizyjnych i nadawanie starych programów filmowych.
    Ekonomiczna rola
    reklamy nie sprowadza się tylko do gwarantowania ogromnych zysków środkom masowym...
  • ... być opracowanie przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu Międzynarodowego kodeksu reklamy, na którym wzorują się autorzy podobnych zbiorów zasad reklamy, tworzonych...
  • ... jej samopoczucia.
    Sowa musi bywać.
    Bywanie Sowy ma cenę najdroższej
    reklamy telewizyjnej w czasie największej oglądalności. Świat nauki, chociaż bardzo zubożony...
  • ... rozrywkę i również mogę się wiele rzeczy dowiedzieć z tej reklamy, jak, myślę, większość ludzi i większość ludzi wcale nie wierzy...
  • ... złoty" dyrektor Klubu Oriflame.
    - Sprzedając konkretny towar, trzeba używać języka
    reklamy: ekspresyjnego, perswazyjnego, odwołującego się do naszych uczuć. Tylko wtedy wpłyniemy...
  • ... będzie o której porze, o tej godzinie, także proponuję, żeby reklamy również, żebyśmy wiedzieli, że w przerwie o godzinie dwudziestej do...
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego