reklama
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... zapalnego, o czym sugestywnie, ale na wyrost, zapewnia producent w reklamie, a ludzie mu wierzą.
Na szczęście nie wszyscy. - Nie ma... - ... dalej...
Czekamy na wiadomości z kraju, przerwa, wiadomości zagraniczne, w reklamie, oni...
a telewizja publiczna nie powinna...
Nie, nie, a to... - ... dobrym wydaniu... już dziś kalendarz Rzeczpospolitej, na Nowy Rok.
Po reklamie.
Grzegorz Markowski zespół Perfekt życzy w radiu RMF FM wszystkiego... - ... sprawie ujednolicenia przepisów prawa państw członkowskich o wprowadzającej w błąd reklamie,
- dyrektywa Rady Ministrów EWG z 3 października 1989 r. w...
- ... co w każdej innej formie komunikacji uchodziłoby za oszustwo, w reklamie jest czytelnym, lub pozornie czytelnym, elementem konwencji.
REKLAMA A ŚRODKI... - ... ścigać z pozostałymi - nie może ustępować pola nie tylko w reklamie, ale i w coraz bogatszym asortymencie. Jeśli Brzeg wylansował niskotłuszczową...
- ... wyposażył całą drużynę w stroje sportowe, co oczywiście wykorzystano w reklamie.
Prowadzenie reklamy w czasie imprez sportowych podlega pewnym ograniczeniom. Dotyczy... - ... ponieważ wyniki badania Progress (na które producent powołuje się w reklamie) wcale o tym jednoznacznie nie świadczą. Ciekawe, dlaczego nasz Urząd...
- ... o, o tym....
Na początek.
na początek chcielibyśmy pogwarzyć o reklamie, proszę państwa, już od kilku lat żyjemy w takim świecie... - ... żeby o nich też napisać. Byli przekonani, że dzięki takiej reklamie sfinalizują sprzedaż - wspomina Barański.
Kilka lat temu opiniotwórczy niemiecki tygodnik... - ... szumu. Im więcej, tym lepiej kręci się biznes. Dzięki dobrej reklamie z małego czarodzieja można wycisnąć znacznie więcej niż ze sprzedaży...
- ... to dotyczy zarówno samej osoby, jak i jej zachowań. W reklamie istnieje możliwość tworzenia fikcyjnych wzorców lub autorytetów. Na przykład, kiedy...
- ... czasu w komunikacie reklamowym, a poczuciem upływu czasu rzeczywistego. W reklamie telewizyjnej wykorzystywane są paradoksalne relacje czasowe nadające wiadomości indywidualny styl...
- ... się chyba ze sobą trochę kłóci, czy można oglądać te reklamy i nie być pod ich wpływem?
To znaczy można, na... - ... lokalnych dzienników telewizyjnych i nadawanie starych programów filmowych.
Ekonomiczna rola reklamy nie sprowadza się tylko do gwarantowania ogromnych zysków środkom masowym... - ... być opracowanie przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu Międzynarodowego kodeksu reklamy, na którym wzorują się autorzy podobnych zbiorów zasad reklamy, tworzonych...
- ... jej samopoczucia.
Sowa musi bywać.
Bywanie Sowy ma cenę najdroższej reklamy telewizyjnej w czasie największej oglądalności. Świat nauki, chociaż bardzo zubożony... - ... rozrywkę i również mogę się wiele rzeczy dowiedzieć z tej reklamy, jak, myślę, większość ludzi i większość ludzi wcale nie wierzy...
- ... złoty" dyrektor Klubu Oriflame.
- Sprzedając konkretny towar, trzeba używać języka reklamy: ekspresyjnego, perswazyjnego, odwołującego się do naszych uczuć. Tylko wtedy wpłyniemy... - ... będzie o której porze, o tej godzinie, także proponuję, żeby reklamy również, żebyśmy wiedzieli, że w przerwie o godzinie dwudziestej do...