Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w Stanach Zjednoczonych. Jednak przewiduje się, że rozwój sieci będzie w przyszłości szybszy w państwach europejskich. Wynika to z dużego już nasycenia rynku USA i stale rosnącego zainteresowania Internetem w Europie.
Wykres 7 pozwala bardziej szczegółowo przyjrzeć się zasięgowi Interentu w poszczególnych krajach europejskich. Widać tu wyraźną dominację Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji. Liczba gospodarstw domowych, dysponujących dostępem do Internetu w roku 2001 w Europie ma wynosić 38mln.
Biorąc pod uwagę dotychczasowy i przewidywany rozwój sieci komputerowych trzeba zauważyć, że wzrost ten będzie najprawdopodobniej kontynuowany, co stworzy większe szanse na wykorzystanie tego sposobu komunikowania się w skali globalnej.
Zastosowanie tego narzędzia
w Stanach Zjednoczonych. Jednak przewiduje się, że rozwój sieci będzie w przyszłości szybszy w państwach europejskich. Wynika to z dużego już nasycenia rynku USA i stale rosnącego zainteresowania Internetem w Europie.<br>Wykres 7 pozwala bardziej szczegółowo przyjrzeć się zasięgowi Interentu w poszczególnych krajach europejskich. Widać tu wyraźną dominację Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji. Liczba gospodarstw domowych, dysponujących dostępem do Internetu w roku 2001 w Europie ma wynosić 38mln.<br>Biorąc pod uwagę dotychczasowy i przewidywany rozwój sieci komputerowych trzeba zauważyć, że wzrost ten będzie najprawdopodobniej kontynuowany, co stworzy większe szanse na wykorzystanie tego sposobu komunikowania się w skali globalnej.<br>Zastosowanie tego narzędzia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego