Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.05
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
współpracy nie nawiązano. Potem pojawiła się pogłoska o możliwości mariażu z największym konkurentem Daewoo - Hyundaiem. Okazała się nieprawdziwa. Nieoficjalnie mówi się o tym, że obecnie o przejęcie Daewoo Motor zabiegają Ford i Chrysler. Wszystko wskazuje jednak na to, że i te plany spalą na panewce wskutek sprzeciwu koreańskich władz państwowych. Daewoo Motor pozostanie więc firmą autonomiczną (i państwową).
Nowy zarząd firmy w niczym nie zmieni swojej polityki w Polsce. Co więcej - kryzys w Korei wręcz przyspieszy i zdynamizuje przedsięwzięcia w polskich firmach koncernu. Daewoo nie ma bowiem innego wyjścia, jak zwiększyć produkcję do 500 tys. samochodów rocznie, a eksport do państw
współpracy nie nawiązano. Potem pojawiła się pogłoska o możliwości mariażu z największym konkurentem Daewoo - Hyundaiem. Okazała się nieprawdziwa. Nieoficjalnie mówi się o tym, że obecnie o przejęcie Daewoo Motor zabiegają Ford i Chrysler. Wszystko wskazuje jednak na to, że i te plany spalą na panewce wskutek sprzeciwu koreańskich władz państwowych. Daewoo Motor pozostanie więc firmą autonomiczną (i państwową).<br>Nowy zarząd firmy w niczym nie zmieni swojej polityki w Polsce. Co więcej - kryzys w Korei wręcz przyspieszy i zdynamizuje przedsięwzięcia w polskich firmach koncernu. Daewoo nie ma bowiem innego wyjścia, jak zwiększyć produkcję do 500 tys. samochodów rocznie, a eksport do państw
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego