Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 21/03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
to historie z dziedziny fantasy i science-fiction. Aktualnie nie ma w nich więcej przemocy niż w tradycyjnych programach telewizyjnych. Ale zdarzają się przypadki, że ukazują one brutalność i przemoc. To wywołuje częste protesty, że anime i mangi prezentują negatywne wzorce.

Nieznany koniec

W porównaniu z tradycyjnymi amerykańskimi kreskówkami typu Disney anime ma zakończenie, którego nie można przewidzieć. Nie jest czymś niespotykanym w tego typu filmie, że bohater ginie, traci kochaną osobę, ponosi porażkę. Nawet filmy kierowane do najmłodszej publiczności mają tak konstruowaną fabułę - tego np. nie rozumie często amerykańska publiczność przyzwyczajona do happy endów.
Dodatkowo bohaterowie mang i anime mają
to historie z dziedziny fantasy i science-fiction. Aktualnie nie ma w nich więcej przemocy niż w tradycyjnych programach telewizyjnych. Ale zdarzają się przypadki, że ukazują one brutalność i przemoc. To wywołuje częste protesty, że &lt;orig&gt;anime&lt;/&gt; i &lt;orig&gt;mangi&lt;/&gt; prezentują negatywne wzorce.<br><br>&lt;tit&gt;Nieznany koniec&lt;/&gt;<br><br>W porównaniu z tradycyjnymi amerykańskimi kreskówkami typu Disney &lt;orig&gt;anime&lt;/&gt; ma zakończenie, którego nie można przewidzieć. Nie jest czymś niespotykanym w tego typu filmie, że bohater ginie, traci kochaną osobę, ponosi porażkę. Nawet filmy kierowane do najmłodszej publiczności mają tak konstruowaną fabułę - tego np. nie rozumie często amerykańska publiczność przyzwyczajona do happy endów.<br>Dodatkowo bohaterowie &lt;orig&gt;mang&lt;/&gt; i &lt;orig&gt;anime&lt;/&gt; mają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego