Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
gdy jest obdarowywany. Pomysł z rowerami zrodził się w firmie Iberia Motor Company sprzedającej Seaty.

- Postanowiliśmy w ramach letniej promocji modelu Cordoba Vario dodawać do każdego auta dwa rowery górskie - wspomina prezes IMC Krystian Poloczek. - Chcieliśmy wykreować wizerunek tego modelu jako auta dla ludzi młodych, aktywnych, prowadzących zdrowy tryb życia. Efekt akcji przerósł nasze najśmielsze przewidywania. Nagle staliśmy się największym dystrybutorem rowerów!

Zabawić, zagadać, przyciągnąć klienta i wszystko można sprzedać

Obserwację prezesa Poloczka potwierdza Jacek Dohnalik z Instytutu Pentor: "Na zlecenie firm często prowadzimy badania oceniające projekty rozmaitych akcji promocyjnych. Zwykle okazuje się, że połączenie sprzedawanego towaru z jakimś prezentem, np
gdy jest obdarowywany. Pomysł z rowerami zrodził się w firmie Iberia Motor Company sprzedającej Seaty.<br><br>- Postanowiliśmy w ramach letniej promocji modelu Cordoba Vario dodawać do każdego auta dwa rowery górskie - wspomina prezes IMC Krystian Poloczek. - Chcieliśmy wykreować wizerunek tego modelu jako auta dla ludzi młodych, aktywnych, prowadzących zdrowy tryb życia. Efekt akcji przerósł nasze najśmielsze przewidywania. Nagle staliśmy się największym dystrybutorem rowerów!<br><br>&lt;tit&gt;Zabawić, zagadać, przyciągnąć klienta i wszystko można sprzedać&lt;/&gt;<br><br>Obserwację prezesa Poloczka potwierdza Jacek Dohnalik z Instytutu Pentor: &lt;q&gt;"Na zlecenie firm często prowadzimy badania oceniające projekty rozmaitych akcji promocyjnych. Zwykle okazuje się, że połączenie sprzedawanego towaru z jakimś prezentem, np
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego