Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ślicznie opakowanego słoiczka miodu. Wartość pomysłu osłabił jedynie fakt, że wpadło nań wiele firm równocześnie. Mile widziane są także upominki, które wymagają od firmy pewnego wysiłku, a przy tym są nie do powtórzenia i nie do kupienia. Na przykład z okazji patronatu nad spektaklem "Piotruś Pan" w stołecznym teatrze Roma Era GSM wręczała swym gościom miniaturki pirackiego okrętu umieszczone w zalakowanej butelce.

Orlen specjalnie na okoliczność wakacji na Mazurach rozdawał zamówioną na wyłączność dla koncernu płytę z żeglarskimi szantami, a wśród swych materiałów promocyjnych ma też atlasy i książki, których nie uświadczysz w żadnej księgarni. Firmy prześcigają się w wymyślaniu coraz
ślicznie opakowanego słoiczka miodu. Wartość pomysłu osłabił jedynie fakt, że wpadło nań wiele firm równocześnie. Mile widziane są także upominki, które wymagają od firmy pewnego wysiłku, a przy tym są nie do powtórzenia i nie do kupienia. Na przykład z okazji patronatu nad spektaklem "Piotruś Pan" w stołecznym teatrze Roma Era GSM wręczała swym gościom miniaturki pirackiego okrętu umieszczone w zalakowanej butelce.<br><br>Orlen specjalnie na okoliczność wakacji na Mazurach rozdawał zamówioną na wyłączność dla koncernu płytę z żeglarskimi szantami, a wśród swych materiałów promocyjnych ma też atlasy i książki, których nie uświadczysz w żadnej księgarni. Firmy prześcigają się w wymyślaniu coraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego