Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
których świecie nie ma miejsca na nowy produkt. Dlatego bohaterem plakatów i reklam telewizyjnych był grafficiarz w czerwonych dżinsach, czarnej koszulce i czapce bejsbolówce odwróconej daszkiem do tyłu. Promocja była skierowana do dzieci i młodzieży w wieku od siedmiu do szesnastu lat, czyli prawie pięciu milionów potencjalnych klientów. Na festiwalu Kreatura 96 akcja reklamowa soków "Frugo" została uznana za multimedialną kampanię roku. Po wejściu w życie nowych przepisów nie mogłaby ona zaistnieć w mediach elektronicznych. Podobnie jak adresowana do generacji X radiowa reklama "podwójnie chmielonego" piwa "10,5". Dlaczego taki przekaz uznano za szkodliwy? Dlaczego nie pozwala się na promowanie wyrobów
których świecie nie ma miejsca na nowy produkt. Dlatego bohaterem plakatów i reklam telewizyjnych był <orig>grafficiarz</> w czerwonych dżinsach, czarnej koszulce i czapce <orig>bejsbolówce</> odwróconej daszkiem do tyłu. Promocja była skierowana do dzieci i młodzieży w wieku od siedmiu do szesnastu lat, czyli prawie pięciu milionów potencjalnych klientów. Na festiwalu Kreatura 96 akcja reklamowa soków "Frugo" została uznana za multimedialną kampanię roku. Po wejściu w życie nowych przepisów nie mogłaby ona zaistnieć w mediach elektronicznych. Podobnie jak adresowana do generacji X radiowa reklama "podwójnie <orig>chmielonego</>" piwa "10,5". Dlaczego taki przekaz uznano za szkodliwy? Dlaczego nie pozwala się na promowanie wyrobów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego