z Offertorium, lecz bez Sekwencji, Jasiński z Sekwencją, lecz bez Offertorium.<br>Cyklem siedmioczęściowym i podobnymi układami posługują się Wallek-Walewski (1937) i Machl (1981). Wallek-Walewski: I <name type="tit">Requiem</>, <name type="tit">Kyrie</>, II<name type="tit">Dies irae</>, III<name type="tit">Offertorium</>, IV <name type="tit">Sanctus</>, V <name type="tit">Benedictus</>, VI <name type="tit">Agnus, Communio</>, VII <name type="tit">Libera me... de morte</>; kompozytor opracowuje więc także liturgiczny tekst Libera me, nie należący do mszy żałobnej, lecz będący Responsorium z liturgii pogrzebowej. Machl: I <name type="tit">Requiem</>, <name type="tit">Kyrie</>, II <name type="tit">Dies irae</>, III <name type="tit">Offertorium</>, IV <name type="tit">Sanctus</>, V <name type="tit">Benedictus</>, VI <name type="tit">Agnus</>, VII <name type="tit">Lux aeterna</>.<br>Palester (1949) stworzył cykl ośmioczęściowy o zindywidualizowanym układzie (numeracja części pochodzi od kompozytora): I <name type="tit">Requiem</>, [Kyrie], II <name type="tit">Dies irae</>, III