Typ tekstu: Książka
Autor: Oprzędkiewicz Janusz, Stolarski Bolesław
Tytuł: Komputerowe monitorowanie niezawodności samochodów
Rok: 2000
napisane w języku MATLAB w. 6. Przystosowane są one do implementacji w wielowymiarowych macierzach stanów granicznych pojazdów samochodowych.
Synteza niezawodności polega na realizacji pokazanego na rys. 4.1. algorytmu i jest opisana w pracy (13 i 14).

Wychodząc z analizy zadań i struktury funkcjonalnej dochodzimy do struktury niezawodnościowej oraz zbioru PK (punkty krytyczne), EL (elementy), ZM (zespoły).
Dla tych zbiorów określamy UO (uogólnione obciążenia) i UW (uogólnione wytrzymałości i odporności). Następnie przez modele probabilistyczne UO i UW przechodzimy do fazy symulacyjnej, w której generatory losowe GEMPUO i GEMPUW symulują procesy uszkodzeń w eksploatacji pojazdu. Jeżeli w wyniku symulacji wynikowy poziom niezawodności
napisane w języku MATLAB w. 6. Przystosowane są one do implementacji w wielowymiarowych macierzach stanów granicznych pojazdów samochodowych. <br>Synteza niezawodności polega na realizacji pokazanego na rys. 4.1. algorytmu i jest opisana w pracy (13 i 14). <br>&lt;gap&gt;<br>Wychodząc z analizy zadań i struktury funkcjonalnej dochodzimy do struktury niezawodnościowej oraz zbioru PK (punkty krytyczne), EL (elementy), ZM (zespoły). <br>Dla tych zbiorów określamy UO (uogólnione obciążenia) i UW (uogólnione wytrzymałości i odporności). Następnie przez modele probabilistyczne UO i UW przechodzimy do fazy symulacyjnej, w której generatory losowe GEMPUO i GEMPUW symulują procesy uszkodzeń w eksploatacji pojazdu. Jeżeli w wyniku symulacji wynikowy poziom niezawodności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego