Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
mając możliwość obejrzenia filmu video, chłonąć będzie każde ujęcie trzeciorzędnej komedii.
Przebieg procesu komunikowania się wymaga określonej kompetencji zarówno ze strony nadawcy komunikatu, jak i jego odbiorcy. Określa ona zdolność do tworzenia i nadawania komunikatu przez nadawcę, jak również zdolność odbiorcy do jego odbioru i interpretacji, zgodnie z intencjami nadawcy.
Porozumiewanie się związane jest z określonym aktem komunikacyjnym, który definiuje funkcjonalny aspekt wypowiedzi. Wypowiedź jest określoną aktualizacją zdań oraz zawartych w nich sądów o rzeczywistości oraz określa intencje i motywacje nadawcy. Zależy więc od celu komunikacji.
Wprowadzone przez Austina pojęcie aktu komunikacyjnego zakłada sytuację, w której za pomocą słów mówiący pragnie "coś
mając możliwość obejrzenia filmu video, chłonąć będzie każde ujęcie trzeciorzędnej komedii. <br>Przebieg procesu komunikowania się wymaga określonej kompetencji zarówno ze strony nadawcy komunikatu, jak i jego odbiorcy. Określa ona zdolność do tworzenia i nadawania komunikatu przez nadawcę, jak również zdolność odbiorcy do jego odbioru i interpretacji, zgodnie z intencjami nadawcy. <br>Porozumiewanie się związane jest z określonym aktem komunikacyjnym, który definiuje funkcjonalny aspekt wypowiedzi. Wypowiedź jest określoną aktualizacją zdań oraz zawartych w nich sądów o rzeczywistości oraz określa intencje i motywacje nadawcy. Zależy więc od celu komunikacji. <br>Wprowadzone przez Austina pojęcie aktu komunikacyjnego zakłada sytuację, w której za pomocą słów mówiący pragnie "coś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego