Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 33
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
przy tym okazało się, że poezja taka o wiele atrakcyjniej przedstawia się w rockowym wykonaniu Macieja Maleńczuka czy Marcina Świetlickiego niż na przykład Bakala.
Ciśnienie nowych czasów okazało się na tyle dojmujące, że Przemysław Gintrowski, który przedtem starał się subtelnie odtwarzać poezję Zbigniewa Herberta, porzucił gitarę akustyczną na rzecz elektronicznego instrumentarium, zapewne w nadziei, że pomoże mu to przekrzyczeć rockmanów i hiphopowców. Jacek Kleyff natomiast jeszcze wcześniej, bo w latach 80. zaprzyjaźnił się z perkusistą i producentem bębnów Jerzym "Słomą" Słomińskim, zafascynował się muzyką reggae i zaczął popularyzować posthipisowską kulturę alternatywną. I pomyśleć, że kiedyś drwił z polskich hipisów, zwracając się
przy tym okazało się, że poezja taka o wiele atrakcyjniej przedstawia się w rockowym wykonaniu Macieja Maleńczuka czy Marcina Świetlickiego niż na przykład Bakala.<br>Ciśnienie nowych czasów okazało się na tyle dojmujące, że Przemysław Gintrowski, który przedtem starał się subtelnie odtwarzać poezję Zbigniewa Herberta, porzucił gitarę akustyczną na rzecz elektronicznego instrumentarium, zapewne w nadziei, że pomoże mu to przekrzyczeć rockmanów i hiphopowców. Jacek Kleyff natomiast jeszcze wcześniej, bo w latach 80. zaprzyjaźnił się z perkusistą i producentem bębnów Jerzym "Słomą" Słomińskim, zafascynował się muzyką reggae i zaczął popularyzować posthipisowską kulturę alternatywną. I pomyśleć, że kiedyś drwił z polskich hipisów, zwracając się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego