Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
w "Matriksie" decydujesz się na podróż w głąb tego świata. I okazuje się, że stoi on na krawędzi katastrofy, a ty - rzecz jasna - musisz go uratować. I naprawdę warto powalczyć. Chociażby dla zmysłowej Edyty Olszówki, która wciela się w rolę April. Ale nie tylko dlatego. Mnóstwo bowiem w tej grze intrygujących, rozbudowanych wątków, kilkadziesiąt realistycznych postaci drugo- i trzecioplanowych, piękna trójwymiarowa grafika i eleganckie tła o wysokiej rozdzielczości. To wszystko może wciągnąć i zaimponować. I rzeczywiście: wciąga i imponuje.

COLIN McRAE
RALLY 2.0

gat.: ściganina
Zero filozofii, zero zadęcia. Po prostu prujesz jak najszybciej przed siebie. Trasę wytycza ci jeden
w "Matriksie" decydujesz się na podróż w głąb tego świata. I okazuje się, że stoi on na krawędzi katastrofy, a ty - rzecz jasna - musisz go uratować. I naprawdę warto powalczyć. Chociażby dla zmysłowej Edyty Olszówki, która wciela się w rolę April. Ale nie tylko dlatego. Mnóstwo bowiem w tej grze intrygujących, rozbudowanych wątków, kilkadziesiąt realistycznych postaci drugo- i trzecioplanowych, piękna trójwymiarowa grafika i eleganckie tła o wysokiej rozdzielczości. To wszystko może wciągnąć i zaimponować. I rzeczywiście: wciąga i imponuje.<br><br>&lt;tit&gt;COLIN McRAE<br>RALLY 2.0&lt;/&gt;<br><br>gat.: ściganina<br>Zero filozofii, zero zadęcia. Po prostu prujesz jak najszybciej przed siebie. Trasę wytycza ci jeden
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego