Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w wieku emerytalnym. W 1994r. powstała specjalna fundacja European Design for Ageing Network, która pośredniczy w nawiązywaniu kontaktów między projektantami produktów i opakowań, przeznaczonych dla ludzi starszych, a producentami, zamierzającymi je wytwarzać. W przypadku działania przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej 15 krajów ważna jest możliwość standaryzacji produktów, czyli sprzedaży jednakowych jakościowo dóbr na różne rynki. Przesłanką takiego działania jest wprowadzanie zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego i likwidowanie różnego rodzaju barier w wymianie międzynarodowej. Zgodnie z tym programem, ma być zlikwidowanych wiele spośród ponad 100 tys. barier technicznych, utrudniających standaryzację produktów w skali paneuropejskiej. Chodzi tu o standardy techniczne, przepisy prawne dotyczące bezpieczeństwa
w wieku emerytalnym. W 1994r. powstała specjalna fundacja European Design for Ageing Network, która pośredniczy w nawiązywaniu kontaktów między projektantami produktów i opakowań, przeznaczonych dla ludzi starszych, a producentami, zamierzającymi je wytwarzać. W przypadku działania przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej 15 krajów ważna jest możliwość standaryzacji produktów, czyli sprzedaży jednakowych jakościowo dóbr na różne rynki. Przesłanką takiego działania jest wprowadzanie zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego i likwidowanie różnego rodzaju barier w wymianie międzynarodowej. Zgodnie z tym programem, ma być zlikwidowanych wiele spośród ponad 100 tys. barier technicznych, utrudniających standaryzację produktów w skali paneuropejskiej. Chodzi tu o standardy techniczne, przepisy prawne dotyczące bezpieczeństwa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego