Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
problemem. Rozbieżność ta powinna wytworzyć napięcie motywacyjne, którego zniesienie wymagać będzie uzyskania dalszych informacji na temat zdecydowanie już interesujący odbiorcę lub nakłaniający go do podjęcia działań związanych z produktem.



Projektując komunikat lub serię komunikatów reklamowych mających efektywnie spełniać swe funkcje w warunkach percepcji o różnej intensywności warto uwzględnić wpływ dwóch kardynalnych dla modyfikowania procesu odbioru reklamy procesów psychicznych: uwagi oraz zaangażowania odbiorcy. Określają one sposób odbioru zarówno samej wiadomości, jak i poszczególnych jej elementów.
Proces uwagi wpływa między innymi na jakość odbioru i interpretacji komunikatu na kolejnych poziomach percepcji, a więc określa nadrzędność poszczególnych elementów konstrukcji formalnej wiadomości. Określa również odbiór
problemem. Rozbieżność ta powinna wytworzyć napięcie motywacyjne, którego zniesienie wymagać będzie uzyskania dalszych informacji na temat zdecydowanie już interesujący odbiorcę lub nakłaniający go do podjęcia działań związanych z produktem.<br>&lt;page nr=53&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=54&gt;<br>Projektując komunikat lub serię komunikatów reklamowych mających efektywnie spełniać swe funkcje w warunkach percepcji o różnej intensywności warto uwzględnić wpływ dwóch kardynalnych dla modyfikowania procesu odbioru reklamy procesów psychicznych: uwagi oraz zaangażowania odbiorcy. Określają one sposób odbioru zarówno samej wiadomości, jak i poszczególnych jej elementów. <br>Proces uwagi wpływa między innymi na jakość odbioru i interpretacji komunikatu na kolejnych poziomach percepcji, a więc określa nadrzędność poszczególnych elementów konstrukcji formalnej wiadomości. Określa również odbiór
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego