Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
problemy społeczne najłatwiej rozwiązuje się mnożeniem zakazów No to co? No to frugo" - ten slogan reklamowy powinien zniknąć z telewizyjnej ramówki. Tak zadecydował rząd, kierując do Sejmu projekt zmiany ustawy o radiofonii i telewizji. "Zakazana jest reklama nawołująca dzieci i młodzież do nabywania produktów i usług" - to jedna z najbardziej kuriozalnych propozycji noweli. Nielegalne mają się zatem stać reklamy dropsów z witaminą C, klocków lego, a być może także podpasek ze skrzydełkami. Przecież sięga po nie również "młodzież płci żeńskiej", a według reguł obowiązujących w Związku Socjalistycznej Młodzieży Polskiej, młodym człowiekiem jest się do chwili ukończenia 35. roku życia (obowiązujące obecnie
problemy społeczne najłatwiej rozwiązuje się mnożeniem zakazów No to co? No to frugo" - ten slogan reklamowy powinien zniknąć z telewizyjnej ramówki. Tak zadecydował rząd, kierując do Sejmu projekt zmiany ustawy o radiofonii i telewizji. "Zakazana jest reklama nawołująca dzieci i młodzież do nabywania produktów i usług" - to jedna z najbardziej kuriozalnych propozycji noweli. Nielegalne mają się zatem stać reklamy dropsów z witaminą C, klocków lego, a być może także podpasek ze skrzydełkami. Przecież sięga po nie również "młodzież płci żeńskiej", a według reguł obowiązujących w Związku Socjalistycznej Młodzieży Polskiej, młodym człowiekiem jest się do chwili ukończenia 35. roku życia (obowiązujące obecnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego