Typ tekstu: Książka
Autor: Przybylski Jerzy
Tytuł: Marynarze w walce o niepodległość Polski (1918-1920)
Rok: 1999
odjedzie pociągiem ewakuacyjnym dnia 25.VII o godzinie 8.00 do Brześcia. Należy zorganizować tam jeden batalion i czekać rozkazów"165.
Ostatni ustęp rozkazu nie mógł już być wykonany, bowiem jak już wspomniano poprzednio, transporty marynarskie znacznie wcześniej odeszły z Brześcia do Torunia i Modlina. Zgodnie z tym rozkazem, 25 lipca w godzinach rannych zatopiono w Pińsku 13 statków w tym: "Bug", "Warta", "T 1", "T 2", "T 5", "T 6", "K 4", "D 2", "T 3", "K 3", "H 6", "P 2" i "H 4" oraz kilka motorówek (w tym "M-47") oraz kilkanaście barek i kryp166. Po wykonaniu rozkazu
odjedzie pociągiem ewakuacyjnym dnia 25.VII o godzinie 8.00 do Brześcia. Należy zorganizować tam jeden batalion i czekać rozkazów"165.<br>Ostatni ustęp rozkazu nie mógł już być wykonany, bowiem jak już wspomniano poprzednio, transporty marynarskie znacznie wcześniej odeszły z Brześcia do Torunia i Modlina. Zgodnie z tym rozkazem, 25 lipca w godzinach rannych zatopiono w Pińsku 13 statków w tym: "Bug", "Warta", "T 1", "T 2", "T 5", "T 6", "K 4", "D 2", "T 3", "K 3", "H 6", "P 2" i "H 4" oraz kilka motorówek (w tym "M-47") oraz kilkanaście barek i kryp166. Po wykonaniu rozkazu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego