Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklama telewizji kablowej
Rok: 2000
rękojmi za wady przyznanych nagród.
§ 15
W loterii promocyjnej nie mogą brać udziału pracownicy ORGANIZATORA, agencji reklamowych oraz Kancelarii Prawnej współpracujących z Organizatorem oraz członkowie rodzin

III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
§ 16.
1. Wszelkie reklamacje z tytułu organizowanej loterii powinny być składane ORGANIZATOROWI na piśmie, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia listy, o której mowa w § 12 ust 2. Po tym terminie wszelkie roszczenia przedawniają się.
2. ORGANIZATOR, w terminie 21 dni od otrzymania reklamacji rozpatrzy zgłoszoną reklamację i pisemnie poinformuje zgłaszającego ją o zajętym stanowisku.
3. Decyzje Organizatora Konkursu podjęte w wyniku rozpatrzenia reklamacji są ostateczne i żadna dalsza korespondencja w
rękojmi za wady przyznanych nagród.<br>§ 15 <br>W loterii promocyjnej nie mogą brać udziału pracownicy ORGANIZATORA, agencji reklamowych oraz Kancelarii Prawnej współpracujących z Organizatorem oraz członkowie rodzin<br><br>III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE <br>§ 16.<br>1. Wszelkie reklamacje z tytułu organizowanej loterii powinny być składane ORGANIZATOROWI na piśmie, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia listy, o której mowa w § 12 ust 2. Po tym terminie wszelkie roszczenia przedawniają się.<br>2. ORGANIZATOR, w terminie 21 dni od otrzymania reklamacji rozpatrzy zgłoszoną reklamację i pisemnie poinformuje zgłaszającego ją o zajętym stanowisku.<br>3. Decyzje Organizatora Konkursu podjęte w wyniku rozpatrzenia reklamacji są ostateczne i żadna dalsza korespondencja w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego