Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Powstawanie oraz wpływ na tworzoną postawę sądów wartościujących i ocen, jest związany z jakością przetwarzania informacji. Udział czynników afektywnych jest możliwy na każdym etapie tworzenia się stosunku odbiorcy do reklamowanego obiektu. Udział procesów poznawczych przebiegających na świadomym poziomie wymaga odpowiednio głębokiego przetwarzania informacji. Ponadto, tworzona postawa zgodnie z założeniami strategii marketingowej, powinna się opierać na orientacji co do wartości spostrzeganego obiektu z perspektywy celów osobistych, dążeń i oceny odbiorcy komunikatu reklamowego. Pozytywna ocena desygnatu głównego wiadomości reklamowej wiąże się z jego instrumentalnym charakterem wobec celów i wartości uznawanych przez odbiorcę. Krugman wiąże sposób przetwarzania wiadomości oraz jej ewentualną ocenę przez odbiorcę
Powstawanie oraz wpływ na tworzoną postawę sądów wartościujących i ocen, jest związany z jakością przetwarzania informacji. Udział czynników afektywnych jest możliwy na każdym etapie tworzenia się stosunku odbiorcy do reklamowanego obiektu. Udział procesów poznawczych przebiegających na świadomym poziomie wymaga odpowiednio głębokiego przetwarzania informacji. Ponadto, tworzona postawa zgodnie z założeniami strategii marketingowej, powinna się opierać na orientacji co do wartości spostrzeganego obiektu z perspektywy celów osobistych, dążeń i oceny odbiorcy komunikatu reklamowego. Pozytywna ocena desygnatu głównego wiadomości reklamowej wiąże się z jego instrumentalnym charakterem wobec celów i wartości uznawanych przez odbiorcę. Krugman wiąże sposób przetwarzania wiadomości oraz jej ewentualną ocenę przez odbiorcę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego