Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
nasza oferta była atrakcyjna wobec tego, co proponuje konkurencja. Polscy klienci potrafią biegle porównywać wartość samochodów z ich cenami.

Kochane prezenty

Dziś najpopularniejszą formą promocji w branży samochodowej są gratisy, czyli rozmaite rzeczy dodawane do samochodu bezpłatnie. Może to być dodatkowy komplet opon, radio, ABS, klimatyzacja. Przez pewien czas bardzo modne było dodawanie wyposażenia służącego bezpieczeństwu, zwłaszcza poduszek powietrznych. Klienci to cenili, a firma tworzyła sobie wizerunek troszczącej się o bezpieczeństwo. Jednak dziś najpopularniejsze stały się bezpłatne pakiety ubezpieczeniowe. Ich wartość może niekiedy sięgać nawet kilku tysięcy złotych.

Samochód czy rower?

Pomysł obsypywania klienta prezentami (których koszt jest ukryty przecież w
nasza oferta była atrakcyjna wobec tego, co proponuje konkurencja. Polscy klienci potrafią biegle porównywać wartość samochodów z ich cenami.<br><br>&lt;tit&gt;Kochane prezenty&lt;/&gt;<br><br>Dziś najpopularniejszą formą promocji w branży samochodowej są &lt;orig&gt;gratisy&lt;/&gt;, czyli rozmaite rzeczy dodawane do samochodu bezpłatnie. Może to być dodatkowy komplet opon, radio, ABS, klimatyzacja. Przez pewien czas bardzo modne było dodawanie wyposażenia służącego bezpieczeństwu, zwłaszcza poduszek powietrznych. Klienci to cenili, a firma tworzyła sobie wizerunek troszczącej się o bezpieczeństwo. Jednak dziś najpopularniejsze stały się bezpłatne pakiety ubezpieczeniowe. Ich wartość może niekiedy sięgać nawet kilku tysięcy złotych.<br><br>&lt;tit&gt;Samochód czy rower?&lt;/&gt;<br><br>Pomysł obsypywania klienta prezentami (których koszt jest ukryty przecież w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego